Politica de Retur
Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 – 31.05.2019, Art. 16 prevede:Exceptari de la drepturi de retragere:
Vă rugăm să NU vă returnați pachetul la nicio adresă indicată pe eticheta de expediere de pe pachetului primit, nu ne asumăm responsabilitatea în cazul în care pachetele sunt returnate la adresa greșită.
HZG isi propune să ofere servicii de care vor beneficia toți clienții sai. Sperăm să fiți mulțumit(ă) de fiecare achiziție pe care o realizați alături de noi . În anumite circumstanțe, s-ar putea să doriti sa returnati anumite produse.
Vă rugăm să citiți politica noastră de returnare de mai jos, iar noi, vom face tot posibilul pentru a vă ajuta.
Condițiile și pașii pe care Cumpărătorul trebuie să-i urmeze sunt următorii:
Produsele ReturnabileVă rugăm să citiți politica noastră de returnare de mai jos, iar noi, vom face tot posibilul pentru a vă ajuta.
Condițiile și pașii pe care Cumpărătorul trebuie să-i urmeze sunt următorii:
- Returul produselor sa fie efectuat in 14 zile de la date primirii produsului.
- Produsele pentru returnat în mod obligatoriu trebuie să fie vandabile, fără defecte și în măsura în care este posibil acestea să fie împachetate în ambalajul lor inițial;
- Cumpărătorul va completa va trimite formularul de retur disponibil pe site www.hzg.ro/retur
- Cumpărătorul solicita un curier pentru a veni să ridice produsele de la domiciliul sau;
- Adresa de Returnare: Va trebui să trimiteți produsele achiziționate înapoi la depozitul nostru din Cehu Silvaniei , str Petofi Sandor nr.1 , jud Salaj
Articolele care pot fi returnate sau schimbate în garanție trebuie sa indeplineasca criteriile de mai jos:
1. Produsele defecte deteriorate / rupte sau murdare la primire.
2. Produsele primite în mărimea / culoarea incorectă.
1. Produsele defecte deteriorate / rupte sau murdare la primire.
2. Produsele primite în mărimea / culoarea incorectă.
Notificare: în această situație, nu vom fi responsabili pentru taxa de returnare.
Alte condiții de Returnare:Pentru produsele fără probleme de calitate, asigurați-vă că articolele returnate sunt neutilizate și în ambalajul original. Toate solicitările de returnare trebuie să fie autorizate de echipa noastră de la Serviciu Clienți înainte de a fi returnate la adresa noastră. Echipa noastră nu va putea procesa produsele returnate fără un formular de returnare a produselor.
Produsele NereturnabileConform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 – 31.05.2019, Art. 16 prevede:Exceptari de la drepturi de retragere:
- Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
Astfel nu putem accepta returnări în următoarele condiții:
1. Produsele aflate în afara perioadei de 30 de zile de garanție.
2. Produsele spălate, uzate, utilizate, fără etichete sau utilizate în mod necorespunzător.
3. Produsele din următoarele categorii:
1. Produsele aflate în afara perioadei de 30 de zile de garanție.
2. Produsele spălate, uzate, utilizate, fără etichete sau utilizate în mod necorespunzător.
3. Produsele din următoarele categorii:
- Articolele făcute la comandă,
- Articolele făcute după măsură
- Articolele personalizate.
Indiferent de motiv, în cazul în care doriți să anulați o comanda în timp ce comanda se află în procesul de livrare, va trebui să așteptați până când veți primi pachetul în mână înainte de a efectua o solicitare de returnare.
În cazul în care refuzați să primiți pachetul de la poștaș sau nu primiți pachetul la livrare de la punctul local de colectare, Serviciul Clienți nu va putea judeca situația pachetului și, prin urmare, nu vor putea onora cererea dvs. de returnare.
În cazul în care pachetul este returnat în depozitul nostru dintr-un motiv personal al clientului (cum ar fi adresa greșită / fără destinatar, clientul refuză să accepte taxa coletului/ taxa), vă vom contacta în legătură cu plata taxei de returnare poștală.
Vă rugăm să NU vă returnați pachetul la nicio adresă indicată pe eticheta de expediere de pe pachetului primit, nu ne asumăm responsabilitatea în cazul în care pachetele sunt returnate la adresa greșită.
Rambursări:
- In cazul optiunii de plata prin ramburs HZG va vira in contul d-voastra suma comenzii.Trebuie sa tineti cont ca taxa de transport si asigurarea nu sunt rambursabile.
- In cazul optiunii de plata cu cardul, HZG va returna suma pe cardul cu care s-a facut plata.Trebuie sa aveti in vedere ca rambursarea inapoi pe cardul cu care s-a facut plata se realizeaza in 3-5 zile de la operarea tranzactiei de returnare suma.
În cazul în care aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne contactati accesand pagina de contact www.hzg.ro/contact